tirsdag 5. september 2006

En skikkelig regntung dag...


Det er helt tydelig at høsten nærmer seg med stormskritt. Skogen er allerede begynt å innta det rødgule sjiktet på fargeskalaen, rognebærne er modne og det har blitt betydelig kjøligere de siste dagene. På bildet kunne man, dersom det ikke hadde vært så mye skyer, sett Saltstraumbrua. Bildet er tatt fra hobbyrommet mitt og ofte blir det til at jeg heller sitter og ser utover fjorden enn å gjøre noe hobbyaktig...!
Oda er forresten hjemme fra barnehagen i dag også. Hun hadde litt feber i går ettermiddag, men nå ser hun mye bedre ut...! Så i morgen er det tilbake i barnehagen for henne og på jobb for meg. Det blir litt greit, for jeg har ikke tolmidighet til å være hjemme med Oda hele dagen lenger. Hun er blitt vant med et helt annet aktivitetsnivå, enn det jeg klare å varte opp med...Men det er jo litt deilig også, for det skal jo sies at det er travelt til hverdags...Ikke så mye tid å kose på. Så det har vi gjort masse disse to dagene. Kose altså!
Nå skal vi spise litt, så skal vi ut en tur....

Ingen kommentarer: