søndag 3. desember 2006

Årets julekort!!


Endelig har jeg fått ferdig årest julekortdesign. Enkelt er vel et stikkord her...;) Har brukt Bazzill kraft kartong og BG Fruitcake mønsterark, litt tusj og stempelpute....Enklere kan det neppe bli. Inni har jeg et bilde av Oda i nissekjole. Det samme bildet har jeg fått laget frimerker av, og skal selvfølgelig pryde clearbags'ene kortene puttes oppi....

Julegavene som skulle kjøpes er kjøpt, og jeg er igang med de som skal lages!

Og forresten så har jeg vært en tur i Sverige denne uka. Var på Kick Off med kjøkkenleverandøren vår Marbodal i Tidaholm. Det var en utrolig hyggelig og inspirerende tur!! Jeg fikk være bare Silje i 2 døgn, og det tror jeg ikke jeg har vært på flere år! Det var rett og slett deilig!!! Men så savnet jeg selvfølgelig min lille solstråle...så det var godt å komme hjem igjen også...

Jeg fikk gjort ferdig Odas julekalender natt til første desember...dvs. fikk pakket inn og hengt opp de 24 pakkene. Selve kalenderen er samme som jeg hadde da jeg var lita. Det var ei superspent jente som våknet natt til 1 des. og kom springene inn til oss for å fortelle at nå hadde nissen vært hos henne med kalender og maaaaaasse pakker! Vi hadde bare med å komme inn til henne å se "med en gang"!! Det tok noen minutter å roe henne ned igjen, men men lovnad om at hun skulle få åpne pakke om bare noen timer sovnet hun straks igjen. Det er så deilig å se gleden i øynene hennes. Det får meg til å huske forventningene jeg hadde selv da jeg var lita! Og det skaper skikkelig god steming!!

Siden vi fortsatt bor i et katastrofeområde ennå, har vi pyntet ordentlig på rommet til Oda med alt vi har av nisser og pynt! Hun har også fått julevindu med adventstake og julegardiner. Regner med at når vi skal pynte stua, litt nærmere julaften, så må jeg ut å kjøpe ny pynt, for hun kommer til å nekte på at vi tar det fra henne!

Julen er her.....!

Ingen kommentarer: