torsdag 12. april 2007

Nytt gulv....endelig!



Jeg tror jeg skrev engang at vi skulle bli ferdige med oppussing til jul....Så gikk ikke det, og vi skulle bli ferdige til påske...så gikk ikke det heller, og nå tror jeg jeg skriver at vi blir ferdige til 17. mai. Vi er ferdig med det værste "grovarbeidet", nytt gulv er lagt og nå venter vi på at kjøkkenet skal tusle fra S.hornøya der det har lagt i låven i vinter og komme seg hit. Tror det skjer i dag....Så nå flasker det seg veldig her! Og gulvet ble bare kjempebra....og varmt...! Så nå har vi såvidt begynt å tenke på hvor vi skal plassere møbler etterhvert....Men uansett så ser det bedre ut her enn det har gjort det siste halve året...!

Og så var påska over.....Og det ble noen dårligværdager og en skikkelig finværsdag. Finværsdagen startet på kvelden søndag. Da satt vi ute på grillhaugen sammen med naboer. Vi grillet marsmellows (skrives det sånn?) og drakk kakao! Veldig koselig. Oda ble trøtt i halv elevetida, så da gikk BT inn med henne....Jeg satt litt til...til jeg ble kald på tærne..!
Mandag var vi ute hele dagen sånn at Oda skulle få gjøre litt "vanlige" påsketing...Ake, grille pølse osv. Det var en skikkelig flott dag, og det trengtes etter alle de dårligværdagene....
Forresten var vi en tur på "øya" hos mamma og pappa på en av "blåsbortdagene". Det var koselig....Og Oda fikk gått på tur i fjæra....selv om det stormet litt!

Bildet er av Oda som gjør seg litt til for fotografen...hihi

3 kommentarer:

Mariell sa...

Hei! Titter innom av og til for å se om du legger ut noen nye bilder, og dette var jo kjempefint :o) Har "snappet" det og lagt det som bakgrunn på skrivebordet mitt... Klem fra mammaen din :o))

SILJE sa...

Så koselig da..!!

Anita Hagen sa...

Så spennende med oppussing da. Fornyelse i hjemmet er alltid gøy, enten det er nytt gulv, nytt kjøkken eller bare nye gardiner. Lykke til med prosjektet i alle fall.

Gud så nydelig lita frøken på bilde *smelt*

Ha en scrappende flott søndag.

Klem Anita