fredag 29. august 2008

Dåp på søndag!

Da var det endelig klart for Noas dåp. Jeg har planlagt det aller meste og fått hjelp til masse fra min alltid så snille mamma, venner og resten av familien. I morgen består dagen min av å lage ymse sorter salater til koldtbordet. Heldigvis får jeg også her hjelp fra venner, så jeg kommer ikke til å stå alene å hakke løk og poteter osv. Alle kakene blir heldigvis bakt av familie og venner, så det eneste jeg må huske på er å hente dåpskaka hos bakeren i morgen. Og blomstene på gartneriet...Og kjøttet på Mega....!

Dåpen er forresten i Tverlandet Kirke, der Oda ble døpt for 5 år siden. Og vi skal ha dåpsfesten i samme lokale sist. Det kommer til å bli så koselig så!

Skal legge ut noen bilder fra dåpen og feste når det hele er overstått!

Ha ei fin helg.....du som titter innom!

Ingen kommentarer: