torsdag 11. september 2008

Jeg tror jeg....

....en gang tidligere har skrevet om hvordan klesvasken her i huset har pleid å oppføre seg. Og jeg kan informere om at det går bedre nå...:) Jeg er kommer stadig vekk til bunns i skittentøyskorga, opptil flere ganger i uka faktisk, og klær + div. har kommet på sine respektive plasser i skuffer og skap. For det er nettopp det som er tingen. Jeg har fått skap! OG da forstår jeg hvorfor jeg hadde sånn trøbbel med dette tidligere. Jeg hadde jo ingen skap å putte ting inn i. (Eller jo, litt skapplass, men ingenting i forhold til nå) Men i alle fall....Jeg har skap!! Og jeg har orden i skapene.....og jeg liker det! Og nå er jeg trøtt, så før jeg babler mer om ingenting så skal jeg gå til sengs....! Må bare koke vann til Noas flasker først....og sånn...!

Ingen kommentarer: