søndag 26. oktober 2008

Mania Runway # 3


Her er mitt bidrag i denne runden. Vi skulle scrappe vår hektiske hverdag.....og ha med f.eks timeplan, kassalapper osv. rett og slett ting som beskriver dagen. I tillegg kunne vi ha med bilder, men uten personer.

Jeg synes oppgaven var ganske vanskelig, og er ikke sikker på om resultatet ble bra nok....Men i en travel hverdag kan man ikke tenke for lenge på detaljer, så da ble den sendt inn....
Edit 21:56
Nå fant jeg ut at jeg faktisk vant denne runden og det er jeg overrasket over, men selvfølgelig strålende superfornøyd med!! Tusen takk til Maniajentene.....!
Det var mange flotte, kreative løsninger på oppgaven, disse kan du se her....

7 kommentarer:

Maren sa...

Gratulerer med en velfortjent seier. En kjempe spennende LO, med MASSE detaljer! Lykke til videre i Runway'en :)

oheidia sa...

Gratulerer masse med seieren - veldig velfortjent! Artig LO med mange elementer og detaljer som beskriver din hverdag. Klokka er et element som er med mange steder og det er nok en grunn til det!

Jeg er glad for å få være med en runde til jeg - hærlig! Men, oppgaven i morgen blir sikkert ikke noe enklere enn de tre forrige gangene! Godt med hjernetrim!

isabell sa...

Wow denne var helt rå.... masse hærlige og flotte detaljer. Denne likte jeg, for en flott løsning på oppgaven.
GRATUERER med seieren :)

Vibeke sa...

Gratulerer Silje!!! Kjempefin LO!!!:)

solsiv sa...

Denne var rett og slett knallfin og du vant velfortjent med denne.

Fått plass til masse informasjon på liten plass og samtidlig klart å få den utrolig samstemt og urotete. :-)

Torill sa...

Grattis med seieren!!! SKikkelig kul LO og jeg digger fargene du har brukt! Kos deg med premien:-)
og lykke til videre!!!
klem

Frida sa...

Du er sååå flink Silje !
jeg syns denne var kjempe stilig!
klem fra din lille søster <3