søndag 19. oktober 2008

Mania Runway # Oppgave 2 #

Oppgaven denne uka var å lage en LO med en bit av en strømpebukse (...i alle dager...!!) og godt synlig maling og håndsøm.

Jeg ble ikke komfortabel med strømpebuksa, og fant fort ut at jeg bare måtte lage noe....sånn i full fart for å få det gjort, men jeg ble ikke så aller verst fornøyd med resultatet.....alikevel!
Og jeg kom videre i konkurransen som en av 30! :)

Bildet av Oda ble tatt like før påske i fjor....Vi øvde på å ta bilder foran vinduet for å se hvordan lyset ble best....:)

13 kommentarer:

Vibeke sa...

Denne digger jeg Silje!!! Skikkelig stilig Lo!!! Kul måte du har brukt strømpebuksa på:)

annes paperfun sa...

Kjempe nydelig LO. Wow sier jeg...likte denne så godt.Nydelige farger og så stilig måte du har løst oppgaven med strømpebuksen.
Knallflott var den!

solsiv sa...

hehe skikkelig artig bilde. Genialt det du gjorde med strømpebuksa. Hærlige farger. (skulle ønske jeg kunen kunsten å finne maaange mønsterark som passer sammen uten at det blir rotete - det har du klart i hvert fall ) Kjempefin LO og løsning på oppgaven.

Marita sa...

Må bare si at jeg likte Loen din veldig godt! Den er en av mine favoritter fra runwayshowet... Var så utrolig tøfft det du hadde gjort med strømpebuksen, og bildet var utrolig søtt! Lykke til i kveld :)

Maren sa...

Dette er nok den LO'en jeg husker best fra Runwayshowet. Kjempe stilig!! Lykke til i kveld :)

Unknown sa...

Denne var utrolig lekker!!!

Masse flotte detaljer!

Krysser fingrene for deg i kveld :)

O_o

Unknown sa...

Sååå nydelige denne vart!!!
Når eg såg på måten du hadde brukt strømpebuksa på, så tenkte eg Søren at eg ikkje kom på det!
Stilig vart det og masse lekre detaljer utenom og herlige farger! Og ikkje misnt nyyydelig bilde!

klem,
Jorunn

Mirabyll sa...

Hallo! En slik fantastisk blogg du har! Jeg liker din stil! Takk for kommentar på bloggen min, hva moro at du liker bokser! Nå er det en svart 'Box 144 'hvis du laster ned Word-dokumentet igjen! Ha en fin dag! / / Mirabyll
PS Teksten er oversatt på Internett slik at jeg vet ikke hvor godt det var =)

oheidia sa...

Du hadde rundens flotteste LO, synes jeg! Utrolig flott Lo med fine farger, stilig bruk av strømpebukse og artige detaljer!

Superfin!

isabell sa...

Oi oi oi så flott denne var Silje, åsså med ei strømpebukse hi hi:)
Nydelig bilde, å flott pynta.

Ha en fin kveld!

Karina Beck sa...

Super fint layout.

Vibeke sa...

Det ligger en award til deg i bloggen min:)

Anne Bente sa...

åhhhhh, hvor er dend og bare helt utrolig skøn.