søndag 11. januar 2009

Barnehagegutt!

Mandag 5. januar begynte Noa i barnehagen. Han er bare 8, snart 9 mnd., så det er litt tidlig. Men siden det ennå er en stund til jeg skal tilbake på jobb, kan vi ta en rolig og fin tilvenning. I hele forrige uke, unntatt torsdag, var han i barnehagen alt fra en time til 4 timer. Også litt uten meg. Han har funnet seg godt til rette, men er fortsatt ikke klar til å starte for fullt. Det er mye nytt både av folk, rutiner og ikke minst lyder han skal venne seg til.Han er kjempeheldig som har storesøster på samme stue. Hun leker med han, hjelper han og trøster når han er lei seg. Oda er bare så flink!

2 kommentarer:

Gine sa...

Masse herlige bilder Silje
Oda og Noa er skjønne og store blitt =)

Stempelguri sa...

Hei, hei Silje,
Du har så flott scrappestil, og nå jeg er inne her og titter :o)
Jeg har en liten utfordring til deg, hvis du titter på bloggen min :o)
Mvh, Cesilie