fredag 2. januar 2009

Godt nytt år!!!

Etter en koselig, travel og fin avsluttning på 2008 er det vel på tide å starte det nye året!

Jeg jobbet ganske hart før jul for å bli ferdig med sider til albumene til besteforeldre og oldeforeldre. Og siden vi i løpet av året fikk nydlige lille Noa, ble det dobbelt så mye å lage i år. Totalt 18 lo'er i 6*6 til oldeforeldre og 24 lo'er i 8*8 til besteforeldre. Jeg rakk aldri å ta bilde av disse lo'ene, men kan jo si at de kanskje ble litt enkle...;)
Sånn helt oppimot jul var det finale i Klubbmesterskapet i Arctic Scrapbooking. Jeg fikk slengt sammen to lo'er i full fart. Den ene oppgaven skulle ha temaet 2008/2009 og inneholde minst 100 ord med journaling. Den andre skulle være med en sang som betyr noe.

Da gjør jeg meg snart klar for å starte på et nytt scrappeår.....! Må bare slappe av litt til først!

Ingen kommentarer: