tirsdag 21. juli 2009

Dagene raser avgårde....

....og plutselig er det blitt midt på sommeren! Siden jeg er inne i en kreativ tørkeperiode, blir det lite scrapping. Dvs. det blir ingen scrapping. Etter at jeg begynte på jobb igjen i mai, har jeg ikke klart å sjonglere barn, jobb og hus på en sånn måte at jeg har hatt overskudd til hobby. Jeg har knapt nok overskudd til det vanlige husarbeidet....! Så når høsten kommer tror jeg at jeg må gjøre et eller annet grep for å få mer overskudd.....Men akkurat hva får jeg komme tilbake til!


Flere bilder fra den flotte turen vi hadde til Kreta i juni:

1 kommentar:

Mette sa...

Hei Silje,
Kom tilfeldigvis over bloggen din, og det var så hyggelig å se bilder av deg og dine! Lenge siden vi flyttet fra Bodø nå...
Spesielt artig å se lille Noa, som var inni magen sist jeg så deg;-)
Ser at han er broren til Oda!
Håper alt står bra med alle sammen - hils fra oss. Klem fra Mette (Victoria og Henrik Lille Frøbel