torsdag 25. februar 2010

Syk Noa og kjedelig vinterferie for Oda

I dag og de siste to dagene har Noa vært hjemme fra barnehagen. Han har hatt falsk krupp, med påfølgende feber og snørr. I morgen skal han i barnehagen igjen, sånn at jeg og Oda kan få dratt på badeland. Vi skulle dra på tirsdag, skøytetur skulle vi ha på onsdag, men det ble SFO for henne i steden denne uka. Noa, som har vært i fin form, sånn bortsett fra bjeffingen om natta og feberen har fått kose seg masse innendørs med inneaktiviteter.

Sånn utenom dette har jeg akkurat klart å legge inn en bestilling på noen fine juleark (jepp...i februar) hos Bikuben og Papirloftet. Jeg fant ut at siden jeg har nokså god tid om dagene framover, skulle begynne med årets julekortproduksjon. Det er kanskje litt tidlig, men i år har jeg en plan om å være ferdig med alle "mågjøre'ne" lenge før jul sånn at jeg slipper sånne lange økter i dagene før jul. Og siden jula faktisk varer helt til påske, og påska er temmelig sein i år, så er det vel greit, tenker jeg.

Nå skal jeg vekke Noa fra formiddagsluren sin, sånn at han kommer seg iseng igjen i kveld til normal tid. Hui...tiden flyr!!

Ingen kommentarer: