mandag 4. oktober 2010

Tomtekjøp, influensa osv...

I går var endelig tomtekjøpet på Sandhornøy formelt i orden. Så nå er det bare å vente på at Saltdalshytta skal vifte litt med tryllestaven sin sånn at hytta vår, som blir en miks av tre hytter, blir ferdig tegnet. Jeg har grovskissert plantegningen og den ser sånn ut:
Det blå området er der vi skal ha hems. Stue og kjøkken kommer på et eget plan opp fra soveromsdelen og inngangsparti. Dette er altså det jeg har sendt til Saltdalshytta som de skal jobbe videre med. Så nå er jeg spent. Utsiden av hytta blir lik Saltdalshyttas serie som heter Aurora, med store vinduer og mye lys.

Og jeg har god tid til å sitte å planlegge hytte og slike ting, for influensaen eller hva det nå enn er jeg pådro meg for et par-tre ukers tid siden, sitter fortsatt i kroppen. Har gått på en antibiotikakur i snart 10 dager, men i dag kom feberen tilbake....Så det er vel bare å troppe opp på legekontoret igjen.

2 kommentarer:

Lene sa...

Jeg skjønner ikke hvor du tar all energien fra, Silje - ny hytte, gammel hytte (eller utgår oppussinga der? Skal dere selge den?) og planlegging av ny bolig.
Jeg blir matt bare jeg tenker på det. Har mer enn nok med det ene huset jeg har, kjenner jeg...

Ønsker deg uansett god bedring. Influensa og sånt er kjedelige greier. Det går her nede også, og jammen henger det lenge i!

b1te sa...

Så artig at dere skal bygge Saltdalshytte, det skal vi og:)) Vi skal bygge på Naurstad, er godt i gang med tomta, gleder med til vi blir ferdig, skal bli godt å komme ut til havet:)

Godbedringsklem til deg!