mandag 28. mars 2011

Oppdatering...

Kom på nå mens jeg tok bilder av det jeg laget i helga, at jeg ikke har tatt bilder av det jeg lagde på forrige treff. Men jeg skal vel få gjort det etterhvert, regner jeg med. Men her er i alle fall det jeg laget til treffet nå i helga:
Bildene er tatt i fjor sommer i København. Det var en supervarm dag og vi dro på kanalbåttur fra Nyhavn.

Julebilde 2010

Søskenlikhet?

Jeg og Oda dro på skøyteisen en iskald dag i februar....brrr...

Her mangler det litt tekst...

På dette bildet har Oda nettopp fått seg nytt snowboard. Hun fant det på finn.no, og hadde i løpet av bursdagen denne dagen, fått akkurat nok penger at hun hadde råd til å kjøpe det selv. Derfor det fornøyde fjeset!

På tur i det nye hyttefeltet på Sandhornøya i vinterferien

Bilde tatt i fjæra nedenfor hyttetomta vår på Sandhornøya

På Build a Bear i Tivoli København

Noa leker i strandkanten første ettermiddagen i Lyngsbæk i fjor sommer

Liten tøffing!

2 kommentarer:

Mariell sa...

Kjempeflink e du :)

SILJE sa...

Takk mamma!!