onsdag 19. oktober 2011

Så var det plutselig....

....oktober. Og høsten er over oss for fullt. Det blåser, regner og er litt under behagelig utetemperatur. Den siste måneden har blitt borte i en sky av total forvirring. Å starte opp i ny jobb er ikke så lett. Og lettere blir det ikke når man overtar halvferdige og nærmest uforståelige prosjekter. Jeg har drømt jobb om natten, tenkt jobb i omtrent alle mine våkne timer og plaget mine nærmeste med frustrasjonsutbrudd, når det har blitt litt mye. Men, alt i alt så stortrives jeg på min nye arbeidsplass. Hodet mitt begynner å løfte seg sakte men sikkert opp av vannet. Ennå er ørene fulle av vann, så det er ikke alt jeg får med meg, men det kommer seg.
I morgen arrangerer vi på jobb Damenes Aften, og venter innrykk av 170 glade damer. Det er bare å lade batteriene, for morgendagen starter kl. 0800 og er neppe over før etter 23.00.

Var forresten på høstens helgescrappetreff her i Bodø forrige helg. Det var kjempekoselig, og jeg fikk scrappet noen av bildene mine. Men mesteparten av tiden gikk bort til å lage en eske som skal være presang til et brudepar litt senere i høst. Med eska vant jeg helgas favoritt kort/eske og et gavekort på 500 kr.

Her er et bilde av den.


Ingen kommentarer: