fredag 30. desember 2011

Et siste innlegg på tampen av 2011...

Da 2011 startet hadde jeg store planer om å klare å blogge meg gjennom hele året, dag for dag. Det gikk bra en lang stund, men så ble hverdagen travel og tidsklemma fant meg igjen. For etter å ha vært privilegert med en deilig hjemmetilværelse i godt over et år, var det igjen min tur å troppe opp på jobb hver dag. Det er utrolig så fort man glemmer hvordan man skal sjonglere barn, hjem og jobb. Hele høsten har jeg og vi her hjemme jobbet steinhardt for å komme inn i en slags rutine. All honnør til alenemødre! For her er vi to voksne på to barn, og enda sliter vi med å få kabalen til å gå opp. De siste dagene dette året har vi brukt hjemme, på å gjøre minst mulig. For akkurat det har det blitt lite tid til i det siste. Når vi nå går inn i et nytt år, er det mange tanker som melder seg. Mange av disse er tanker om meg og min familie og hvordan jeg ønsker at vi skal ha det. Listen over nyttårsforsetter er ikke kortere for 2012 enn den var for 2011....men jeg må nok legge listen litt lavere, allikevel. Jeg ønsker alle ei god jul, (selv om den snart er over) og et innholdsrikt, harmonisk og godt nytt år!

1 kommentar:

Lene sa...

Så koselig med et innlegg fra deg igjen. Jeg har savnet blogginga di, men skjønner selvfølgelig at du har det travelt.
Håper du får litt bedre tid, både til deg selv, familien din og blogging i det nye året :)
Klem!