torsdag 8. mars 2007

Nye kort!




Jeg fikk til å lage litt på treffet i går....To kort, og det er slett ikke dårlig til å være meg. Vanligvis blir jeg sittende å se på alle de andre og hva de lager, men ikke i går...

I tillegg til å lage disse to kortene fikk jeg studert stempelsamlingen til Linn, den er rimelig stor...! Og jeg ser jo absolutt nytten av stempel, i alle fall til kortlaging. Selv har jeg et begrenset utvalg av monterte stempel. Har noen flere umonterte og selvfølgelig noen clearstamps. De sistnevnte er fine å bruke på LO'er også....
Men i alle fall, på disse to kortene har jeg brukt Bazzillkartong, mønsterark fra MOD og Rob&Bob, noen blomster, knapper, rubons, mm magnatic stamps og Le Plumetusjer til fargelegging av Magnoliastemplene.

2 kommentarer:

Lene sa...

Kjempefine kort, Silje!
Også så gøy at du begynner å bli litt stempelbasillenbitt du også :)

SILJE sa...

Ja, ikke sant....hihi Det hadde jeg aldri trodd! :)