lørdag 16. august 2008

Jeg kan neppe...

....kalles en ivrig blogger...!! Ikke sant?

Derfor tenkte jeg at jeg skulle prøve å gjøre noe med det. I alle fall skal jeg gjøre et hederlig forsøk på å oppdatere litt oftere. Sånn i privat sammenheng kan det jo være greit å ha en plass å skrive ned de små tingene som skjer i hverdagen...som løse tenner, tenner som ramler ut, tenner som kommer opp, og ellers alle disse småtingene man ofte glemmer så fort man har tenkt at dette må jeg huske.

Uansett løse tenner (Oda kommer til å miste fortann nr. 2 snart...) eller ikke... Jeg skal også prøve å legge ut litt bilder av det jeg lager. For jeg prøver på det også! Det er ikke ofte jeg får tid til å sette meg ned med papirlekene mine, men jeg håper på bedre tider framover....

I sommer har jeg kun laget kort, så her er de....

Kort laget til Mammas 50årsdag. Jeg skulle
egentlig lage et flott og fint kort, litt mer passende for anledningen, men fikk bare til dette enkle spinnerkortet. Ugla er fra et stempelsett fra Stampin' Up, papiret er fra sasafrass og
gratu(g)lerer er skrevet med doodlebug rubons.

Så skal vi ha dåp for Noa Alexander snart, så jeg
måtte lage invitasjoner. De ble enkle, men samtidig

ganske kule, egentlig! Ikke tradisjonelle i alle fall.
Kortene er fra Kaiser Craft (utolig billig...kort + konvolutt til en slikk og ingenting)
Mønsterarket er fra...tja det husker jeg ikke akkurat nå...Dinosauren er klippet ut etter mal fra en chipboardfigur fra Kaiser Craft, mener jeg.
Blingen i øyet er også fra Kaiser Craft. Stemplene er fra en av Papirloftets designere.

Babykortet var til naboene våre som fikk ei aldeles nydelig lita jente i juli. På dette kortet har jeg brukt bazzill og mønsterark fra Making Memories (?) Blomstene er punchet ut med
retroflowerpunch...(punch er godt...hihi) og pyntet inni med pynt fra Unik Hobby.
Stemplet er fra Whipper Snapper. De to taggene er punchet ut med Word Window Punch og jeg
har hengt på en liten charm fra MM.



Ingen kommentarer: