fredag 24. oktober 2008

Jeg har fått en "award" eller pris, på norsk!


Vibeke har gitt meg denne awarden. Tusen takk Vibeke!! Vibeke er kjempeflink til å legge igjen kommentarer i bloggen min. Dette setter jeg stor pris på!
Jeg gir awarden videre til:
Isabell du er en mester i pynting!! LO'ene dine er alltid smakfulle og delikate. Jeg titter innom bloggen din stadig vekk for å se om du har laget noe nytt. Du er en stor inspirasjonskilde! Og takk for de fine kommentarene!
Hege du lager de vakreste ting og tar de vakreste bildene. Jeg gleder meg alltid til å se om du har lagt ut noe nytt i bloggen din, for du inspirerer meg! Kom å bli med på flere konkuranser inne på Arctic.....Det er lenge siden jeg har sett deg der nå...;)
Lise, jeg tror ikke jeg vet om noen som er så flink som du til kombinere jobb/privatliv og scrapping. Skulle tro du egentlig ikke hadde tid til scrapping, men du lager de nydeligste ting...og mange av dem! Takk for inspirasjonen!!
Anna, jeg kjenner ikke deg, men bloggen din er nydelig. Jeg kan se på det du lager i timesvis. Du er kjempeflink!! Tusen takk for all inspirasjon!
Badanka, jeg er en fast leser i bloggen din, og finner alltid noe interessant å lese/se på. Du har virkelig et godt øye for design, være seg innen grafisk design, maling, interiør eller scrapping....og ikke minst foto. Takk for at du deler din kunnskap!

3 kommentarer:

Camilla:-) . Camilla Raade Paulsen sa...

Hei Silje
Gratulerer med award :-)
Så kul Lo du har laget til Mania Runway oppg 2!!!

isabell sa...

Tuuusen takk for award Silje:)
Og for alle de fine ordene.

Ønsker deg og dine en fin og koselig helg:)

AnnaB sa...

Hej! Tusen tack! :) Vad glad jag blev av att se din kommentar och av dina snälla ord...! Tack tack! Gillar layouten med strumpbyxan nedan jättemycket! Vilken rolig idé! :)