søndag 16. januar 2011

16 dager...

...med blogging på rad, det er ikke værst til å være meg. Å klare å huske på at jeg skal inn her å skrive noen linjer hver dag, er god hjernetrim. Og selv om dagene ikke alltid er fyllt med spennede bloggestoff, så gjør jo ikke det så veldig mye. For det er jo ikke mange ordene jeg behøver å skrive...
I går leste jeg et stykke i avisen om ei som har inngått en avtale med seg selv om å bruke mer tid ute. 100 dager ute i løpet av et år. Om det så bare en liten tur ut i hagen med ungene. Det er virkelig noe å tenke på. Vi er alt for lite ute sammen som en familie. Så denne uka skal jeg se om ikke jeg kan finne gode klær på salg til meg og BT sånn at vi ikke kan skylde på det i alle fall. Fordelene med å komme seg ut er mange, så jeg føyer det til på lista over nyttårsforsetter. Jeg skal i løpet av 2011 logge i alle fall 100 utedager. Alene, sammen med ungene, sammen med hele familien, sammen med venner....

Ingen kommentarer: