mandag 31. januar 2011

Jeg er...

...rar i nesen i dag. Har vært hos øre/nese/halsdoktor som bedøvde hele nesen min, svelget og til og med fortennene var nummne en stund. Nå begynner bedøvelsen å gå ut, men har fortsatt en rar følelse bak i nesen. Det kan jo selvsagt være fordi han stakk inn et laaangt instrument for å titte på øretrompeten min. Trompeten var forresten ikke tett, og jeg har begynt å høre bedre den siste uka, så problemet mitt er nesten borte nå....Satser på at det ikke kommer tilbake, for det er slitsomt å måtte snu "godøret" til for å høre når folk prater....

Da var forresten 31 dager med blogging gjennomført. Det har holdt hardt et par ganger, ikke fordi jeg har glemt det, men fordi det har dukket opp et eller annet mens jeg har sittet her, sånn at jeg ikke har fått trykket på publiserknappen før det nesten var for sent...

Noa er hjemme i dag også. Nå har han feber på 6 dagen. Den er mye lavere nå, og almentilstanden han er mye bedre, så jeg ser at han er på bedringens vei. I morgen satser jeg på feberfri dag, sånn at han kommer seg i barnehagen på onsdag. Det er begrenset hvor arti han synes det er å leke med mamma hele tiden....

Ingen kommentarer: