onsdag 9. februar 2011

Jeg har gjort...

...noe jeg ikke er flink til...! I kveld har jeg strikket en lue til Oda.
Jeg har tenkt på det en stund nå, at jeg må lære meg å strikke, på ordentlig. Sånn at jeg f.eks kan strikke litt av det ungene trenger av ulltøy selv. Også finnes det jo så mange flotte mønster og andre ting man kan strikke også. Så nå øver jeg meg med ganske tykke pinner og tykt garn og det går jo rasende fort på den måten. Etterhvert tenker jeg at jeg skal prøve meg med litt tynnere pinner og garn, og kanskje litt mønster. Men først må jeg strikke en lue til Noa...og han insisterer på at han vil ha rosa han også :)) Jeg tenker at pappaen ikke vil synes at det er greit, men vil gutten ha rosa, så skal han få det...


Se mamma, jeg fikk til å strikke vrangbord...!


Ingen kommentarer: