fredag 11. mars 2011

Ryddefredag!

I dag har jeg vasket og ryddet skikkelig på Noa sitt rom. Og jeg mener skikkelig. Alle lekekasser (4 på rommet og 4 i stua) har vært tømt, innholdet vasket hvis det trengtes og møysommelig sortert etterpå. Det var en storfornøyd liten gutt som kom hjem fra barnehagen og kunne finne alt verktøyet sitt på en plass og alle klossene i en kasse. Når alt er nyryddet og fint er det sååååå artig å leke så det tok ikke lang tid før stua og rommet var i totalt kaos igjen....men når man først har sortert og ryddet, er det faktisk greit å få det på rett plass etterpå. Så nå som han er i seng, er det like fint igjen. Nå bare lurer jeg på hvor mange dager det tar før det er rot i systemet mitt. Jeg tipper på at søndag er råder et totale kaos igjen...
God helg!

1 kommentar:

Mariell sa...

Hehe, det minner meg om ei lita ei for nånogtredve år siden - (etter at mammaen hadde brukt et par timer på å sortere alle bittesmå ting og rydd i skuffer og hyller) - som kom inn på rommet sitt, så seg svært fornøyd rundt og sa Åh, korr fint det var her! - hvorpå ho dro ut skuffene og tømte innholdet på golvet igjen :)) Det var gjort på 15 sekunder!
Mammaen din <3