fredag 25. mars 2011

Scrappetreff...

Uansett hvor lite jeg planlegger å ta med meg, så går det bare ikke! Jeg klarer ikke å planlegge prosjektene på en sånn måte at jeg ikke må ha med alt for å få laget noe. Så da sitter jeg her, snart klar til å begynne å bære ned tre etasjer. Jeg har en koffert, en veske, en eske med ark og selvfølgelig restekassen min. Ja, også må jeg jo ikke glemme håndveska mi, som for anledningen er byttet ut med en bagveske for å få plass til innesko, matpakke og andre livsnødvendigheter som godteri osv. Nei, det er vel bare å manne seg opp, eller kanskje kvinne seg opp til oppgaven....For noe hjelp til bæring tror jeg ikke det blir, og bruk av hjul på trillekofferten går jo ikke akkurat når det er tykt med snø. Forresten så er jeg ikke blitt noe særlig bedre fra det jeg nå mistenker å være en bihulebetennelse, men jeg står han av....for på treff skal jeg!

1 kommentar:

Lene sa...

God bedring og kos deg masse!
Jeg skulle ønske jeg kunne vært sammen med dere...