torsdag 11. august 2011

Soverom og bilder

Tja, på en passelig grå dag passer det med litt bilder. Og har man ingen, så tar man noen. Her er et par bilder fra soverommet.
Bildene på hylla hang på veggen hjemme hos mine besteforeldre da jeg var liten. Jeg elsket de bildene, og pleide å se på dem mye da jeg sov over hos dem som liten. De har så triste øyne, men samtidig er de så søte. Som voksen har jeg med jevne mellomrom tenkt på bildene og lurt på om de hadde overlevd flyttingene mor har gjort de siste årene. Lykken var derfor stor i fjor før jul, da vi skulle hente ned julepynt fra boden til mor. Øverst i en eske med ulike rammer og bilder lå disse fire søte barna og ropte på meg. Siden de bare lå der i boden, var mor enig i at de ville ha det bedre hjemme hos meg, så her har de bodd siden.
sengen har for anledningen fått finstasen på....sengeteppe og puter som til vanlig bare ligger i en krøll i skapet :)

mine søte barndomsvenner...

Ingen kommentarer: