onsdag 18. januar 2012

Influensa er ganske smittsomt...

Nå som jeg begynner å komme meg ovenpå etter feberherjinger og vondt i muskler og ledd, er det vel bare selvsagt at Noa-lille også blir syk. Stakkars gutten min fikk masse feber i natt og skikkelig vondt i magen. Influensa for barn har en tendens til å slå seg på magen i større grad enn på voksne. Så nå har jeg gått fra å være syk og sengeliggende til sykepasser. Jeg satser på at det gir seg fort for Noa, for Bt har det for travelt på jobb til å kunne ta sykedager nå, og jeg burde kommet meg på jobb jeg også.... Men ingenting er for galt til at det ikke er godt for noe, så klesvasken blir nok ferdig før helga, og lettere husarbeid også. Nå sitter Noa og ser på tv, mens jeg tar meg en pause med litt bloghopping. Kjenner at det hadde vært på sin plass med en loppejakt:)

Ingen kommentarer: