søndag 4. mars 2007

Sisten

Okei....Jeg har sisten og har fått den flere ganger....!

Så her er reglene:
REGLER:Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spillerne seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de er "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

Her er seks rare ting om meg!!

1. Det hender at man må putte posten i munnen når hendene er fulle av poser og posten skal inn....Men, jeg klarer ikke å bite over papir, da spyr jeg!

2. Jeg er redd veps, humler osv. Dersom det kommer en av den arten i nærheten av meg lukker jeg øynene og legger hendene over ørene. Det man ikke ser og hører...Det finnes ikke!! (Noe farlig i bilen...!)

3. Jo større scrappesperren er...jo mere shopper jeg!

4. Jeg er støttemedlem på helsestudioet....Skulle være så flink....

5. Jeg melder meg inn og ut av alle bokklubber, filmklubber osv. for å få velkomstgavene...(Noe som kan bli dyrt....hvis man glemmer å avbestille de påfølgende pakkene...)

6. Jeg hater rot, støv og alle slike ting, men er verdens verste på husarbeid!

Og jeg sender sisten videre til: Hilde, Lene, Linn, Linda Lovise, Anita og Marie

1 kommentar:

Anita Hagen sa...

Hei Silje

Så morsom utfordring. Skal "tygge og tenke litt" på 6 punkter. Dine var morsomme da, kjente meg igjen i fler av de..he-he!

Kjempefin og morsom blogg du har, og så mye fint du lager. Må bare legge til bloggen din blant linkene mine/anbefalingene mine.

Ha en superduper dag videre

Klem Anita