søndag 4. mars 2007

Snart ny uke...igjen...!

Jeg er vel nesten blitt helt frisk igjen nå, så denne uka bærer det tilbake på jobb igjen. Ikke at jeg har så veldig lyst til det, men det er vel en dyd av nødvendighet. Akkurat nå tenker jeg litt frem og tilbake om jobben min....På den ene siden er det flott å ha en jobb der man kommer på jobb, jobber, går hjem og ikke noe mer....Men på den andre siden føler jeg at jeg kjører litt på tomgang....
Nå er det faktisk snart 1 år siden jeg begynte der (6. mars) Og selv om det er mange ting jeg ikke kan (bl.a. tekniske finuligheter og andre rørleggerting) så har jeg ikke akkurat så veldig lyst til å lære meg det....Og da tenker jeg; Hvorfor?? Det har nok litt å si at jeg rett og slett er dame, og at slike tekniske ting og detaljer faller litt utenfor mitt interesseområde og av og til min fatteevne (tenk at jeg sa det...) Men det er nok ikke bare derfor....
Jeg skulle ønske at jobben min gav meg litt mer utfordring rent personlig. At jeg fikk brukt litt mer av meg selv sånn at jeg føler at den jobben jeg gjør betyr noe, for meg og for andre....
Men så er det ikke sånn nå da, og da må men vel bare ta seg i nakken og gå videre, for det blir i alle fall ikke bedre om man sturer og ikke gjør noe...! Jeg får holde øynene åpne for evt. nye muligheter, men også for muligheten til å endre på situasjonen der jeg er....For det hadde jo vært det beste da...

For de som titter inn her...! Ha en fin søndagskveld og ei god neste uke!

Ingen kommentarer: