tirsdag 1. mai 2007

Natt og jeg er vååååken.....

Men egentlig ganske trøtt alikevel!

Sitter og pusler litt med hobbysakene mine. Får ikke laget noe, men sorterer litt og legger i ulike hauger. En for skal brukes, en for kan selges og en for "vet ikke enda". Skal kjøpe meg nytt kamera og trenger pengene, så derfor har jeg besluttet å selge litt av overskuddet mitt. Men enn så rart det er, så sitter jeg og vurderer ting som har vært i mitt eie i sikkert 3 år uten å ha blitt brukt. Det skulle jo bare mangle at noen andre heller fikk glede av det, men det er akk så vanskelig å si "adjø"...hihi

Jeg har lass på lass med ark og kartong, og det er egentlig det værste.....For jeg klarer aaaaaldri å bruke det opp, men jeg klarer heller ikke å se for meg at jeg klarer meg uten noe av det! Og nye ark dukker stadig opp....og føyer seg pent inn sammen med resten av det ubrukte.

I tillegg til lass på lass med ark og karton sitter jeg på en hel blomstereng.....Nesten bokstavlig talt! Hvor mange blomster er det meningen at man skal behøve i et scrappeliv? Jeg tror jeg har nok til minst 3....

1 kommentar:

Stine sa...

Hehe, ta med noe av overskudds-lageret ditt på treff da, du får sikkert solgt unna vet du! ;)