fredag 18. mai 2007

17.mai og litt til....




Det er bare utrolig snålt som tiden flyr! Det er bare så vidt jeg greier å henge med i svingene. Vi har i løpet av de siste ukene klart å bli ferdige (neeeeesten) med kjøkkenet og stua. Nå gjenstår bare noen småkosmetiske fiksinger og vips så er vi ferdige.....

Har også begynt i ny jobb....på den samme arbeidsplassen jeg har hatt det siste året. Nå skal jeg selge kjøkken på fulltid. Det er mye å sette seg inn i, og etter at Rita som jobbet her før har sluttet, ble jeg veldig alene.....Men jeg kommer vel inn i det etterhvert!

Også har jeg hatt bursdag.....Ble plutselig et år eldre! Rare greier...og jeg føler meg ikke eldre enn jeg var for 10 år siden....hihi! Tuuusen takk til alle som sendte meg så flotte kort! Skal legge ut bilder av dem senere....Må bare komme meg fram til scanneren....som for tiden ligger godt nedpakket under lass-på-lass med esker og ting og tang som ikke har noen plass å være.....(Hva gjør man med alle disse tingene tro?)
Og så fikk Oda hull i ørene sine....! Jeg hadde lovet at hun skulle få hull i ørene når det ble varmere i været, og ikke så masse "luevær"....Så lørdag for snart 2 uker...eller var det 3 uker siden fikk vi stukket hull. Et i hvert øre...såvidt...;) Da det første var kommet på plass, var det ikke så gøy å skulle ta et til...Men hun gjorde det, og var superstolt!

Og i går var det 17. mai. Dagen begynte med regn og masse vind. Trodde det kom til å bli en hustrig og utrivelig opplevelse å gå i barnehagetoget, men da vi parkerte bilen i bankgata lettet skyene og alt regntøy og alle paraplyer ble overflødige!
Det ble en flott dag. Vi så restene av barnehagetoget, etter at vi selv var ferdige, skoletoget og borgertoget! Oda var storfornøyd etter borgertoget. Hun hadde klart å samle seg en liten bunke russekort!
Og det var et kort resymè av de siste 2 1/2 ukene her hos oss......

1 kommentar:

Anita Hagen sa...

Men guuuud så herlige bilder. Hun er jo bare så skjønn da og så flott og sjarmerende i budaden sin.

Utrolig flott fotografert der du tar bilde "ovenfra". Du er en dyktig fotograf Silje.

Og GRATULERER med vel overstått bursdag.

Klem Anita