onsdag 29. oktober 2008

17 år


Jeg fant de to bildene på denne LO'en nederst i en skuff. De er tatt i fotoboksen på gamle KOCH-senteret i Bodø, før det ble "Glasshuset". Vi pleide å gå på cafèen der for å kjøpe is....i skikkelig "gamle" dager da vi var nyforelsket og 17 år. (Vi ble kjent da vi var 16 og nå er vi 32)

Denne LOen er laget til en skisseutfordring i MLS-bloggen som jeg fant gjennom bloggen til Marianne Hope

I forund these pictures at the bottom of a drawer. We were only 17 at this time and very much in love....Now we are 32....and still in love.

I found the sketch in the MLS-blog, through Marianne Hopes blog.

4 kommentarer:

D@nielle sa...

Thanks for joining in Silje, great take on the sketch !

Marianne Hope sa...

Så morsomt med gamle bilder! Kjempefin LO! Og så gøy at du ble med på challengen vår. Jeg må grave fram noen gamle bilder jeg også for ManiaRunway denne uken. Må lage en LO med tittelen "teenage dirtbag"!!! Akkurat det jeg ønsket meg....not, ha, ha.

Evi sa...

Great LO!

Mandy sa...

Love how you used the sketch!