søndag 2. november 2008

{Mania Runway oppgave #4}


Denne gangen var oppgaven å scrappe en LO med en sangtittel som overskrift. Men det var ikke fritt valg i sangtittel, nei.....Hver enkelt fikk utdelt sin egen sang, og min var Apologize med Timberland. Sangen er grei nok den, og jeg var optimistisk først, men så begynte jakten på et bilde som kunne passe...Og det var ikke lett! Apologize betyr "be om unnskyldning"....


Resultatet mitt er jeg godt fornøyd med, men denne gangen er jeg veldig usikker på om min LO rett og slett er for enkel. Så hvis jeg går videre blir jeg veldig overrasket og glad...Men jeg forbereder meg på det andre.... Det var skikkelig mange flotte LO'er på runwayen, og du kan se dem her!
Edit:22:15
Jeg gikk videre i konkurransen!!! Jippi.......!

10 kommentarer:

Torill sa...

Skikkelig fin LO, synes jeg!!! Men du og du det var masse flott denne gangen også! Lykke til!!!

oheidia sa...

Jeg synes ikke lo'en din er for enkel. JEg synes du kreativt har orndet en lo og tittel som passer veldig bra sammen og jeg liker stilen din og synes den er akkurat passe. Jeg håper du kommer videre. For det er ikke de mest avanserte LO'ene med mye stash som er mine favoritter. Men vi vet jo ikke hva juryen liker og det er spennende dette! Gøy å ha deltatt så langt ihvertfall, synes jeg!

Ann-Helen sa...

Synes du fikk til en nydelig LO med et bilde som passet veldig bra til tittelen du fikk tildelt.

Skal bli utrolig spennende seinere i dag å se hvem som får bli med videre. Det er jo som vanlig utrolig mye lekkert og forskjellig.....

solsiv sa...

Nydelig Lo. Fantastisk flott bilde !!! og sangteksten passe jo perfekt. Tror nok du kommer videre med denne :-)

Vibeke sa...

Denne likte jeg Silje!!! Dine Loer har vært blandt mine favoritter hver runde - og denne er intet unntak:)
Lykke til!!:)

Kjerubin sa...

nydelig LO.. Liker godt stilen din .. ;) Og håper du fortsetter videre i neste runde også.. :)

Og tusen takk for koselig kommentar i bloggen min.. :)

Gladie sa...

Det er lett å stæsje og stæsje - mye vanskeligere å gjøre en enkel LO vakker slik du behersker til fulle. Og det regner jeg med juryen også vet å sette pris på :) Lykke til! :)

Anne Bente sa...

åhhhh, hvor er den nydelig, og det billede er jo bare helt skøn.

isabell sa...

Så nydelig flott¨:) du tryller fram de vakreste LOene

Gratulerer- du fortjente virkelig å gå videre:)

Gine sa...

Nydelig LO Silje, den og alle de andre jeg ser her i bloggen din
Tusen takk for koselig komentar hos meg