søndag 16. november 2008

Mania Runway # 6


Oppgaven denne uka var å lage en spare-LO! Vi fikk kun lov å bruke materialer etter en gitt prisliste. Bakgrunnen kunne ikke være mønsterark eller kartong, og vi måtte ha med en skolisse. En ganske vanskelig oppgave faktisk....
Jeg begynte friskt med et helt annet opplegg enn jeg endte opp med. Mitt første forsøk ble såpass alternativt at jeg ikke ville vært komfortabel med å ha det i albumen min, og da synes jeg noe av vitsen ble borte. Det står jo faktisk i oppgaveteksten at det skal være en LO, ikke en alterert gjenstand, i mitt tilfelle en bærepose..hihi:) Så jeg demonterte denne, med unntak av 12 eyelets jeg allerede hadde dunket fast og begynte på nytt.
Jeg endte opp med denne LO'en. Bakgrunnsarket mitt er fra IKEA Kjøkkenkatalog. Sånn "skisse-opp-kjøkken-på-ark". I tillegg har jeg utenom "handlelista brukt: filt, bokpapir, hyssing og en sommerfugl som jeg (uten lov) tok fra en av Odas hårspenner som hun fikk da Mimmi og Morfar kom fra USA. Ja, også skolissa da.....og den fikk jeg av mamma! Tusen takk...:)
Av kjøpeting har jeg brukt knapper for 10 kr, et dobbelsidig mønsterark kr. 8, 15 cm. blonde til 10 kr. og en liten charm til to 2 kr, sånn bare for å bruke opp pengene....!
Jeg er veldig godt fornøyd med resultatet. Og spesielt med løsningen min med skolissa som jeg har brukt til å lage overskriften med.
Det var flere kreative løsningen på oppaven også denne gangen, og de kan du se her!
Edit kl. 20:45 Da var min ferd på ManiaRunway over. Jeg er kjempefornøyd med å ha kommet så langt som til "semifinalen"! Jeg ønsker de 4 som gikk videre lykke til med finaleoppgaven...

6 kommentarer:

annes paperfun sa...

Så herlig LO og flotte farger du har brukt.
Stilige de sirklene :o)
lykke til!
klem fra anne

Kathrine sa...

Utrolig kul skolisseløsning!
Lykke til!

Torill sa...

Nydelig tittel!!!
Flott LO! Og lykke til altså! Dere er så flinke!

Marianne Hope sa...

Takk for hyggelig kommentar. Var i grunn veldig fornoeyd med denne, men kan virke som den ikke slo helt an. Vel, vel. Jeg synes din var utrolig kreativ med den morsomme tittelen og IKEA bakgrunn. Fantastisk ide!

lam sa...

super sødt bidrag og kanon ide at skrive med snørrebåndet

Vibeke sa...

Stilig med den skolissa di!!!:)

Gratulerer med at du kom så langt!!!:)