søndag 9. november 2008

ManiaRunway #5

Denne uka var oppgaven å scrappe etter ei rund skisse. I tillegg skulle det være med et eller annet med bobleplast. Siden jeg aldri har laget noe rundt eller brukt bobleplast før, var dette en utfordring.

Jeg er veldig fornøyd med det jeg klarte å lage denne gangen, men om jeg går videre, det er usikkert. Det er bare 8 som skal gå videre, og det var mye flott på Runwayen denne uka. Se her!

Her er et detaljbilde av min bobleplast. Jeg brukte det i noen lag i denne "blomsten". Jeg punkterte alle boblene for at det ikke skulle bli for høyt.....har jo ikke plass til all verden i albumene mine heller....! :)

Edit kl. 15:16 - Jeg er stolt og glad for at jeg gikk videre i konkurransen!

7 kommentarer:

Anne Bente sa...

wawwwww Silje, hvor er den flot, og såå meget super flot inspiration at få 1000 tak for det, og god søndag.

Torill sa...

Synes denne var knall jeg!!! Så stilige farger du har brukt, og en skikkelig flott LO!
Lykke til!
klem

ninabakke sa...

Digger blomsten!

kjempe fin LO, Lykke til :D

Vibeke sa...

Stilig!!! Blomsten ble skikkelig flott!!!:)

Marianne Hope sa...

Kjempefin LO og morsom bruk av bobleplast! Gratulerer i like måte med plassen videre. Gleder meg til i morgen....

isabell sa...

Sikkelig KUL og flott denne Silje, blomsten var kjempe stilig tror jeg må prøve meg på noen sånne;)
Du fortjente virkelig å gå videre med denne:D

Go søndagskveld, klem Isabell

Gine sa...

NYDELIG !!!