fredag 18. mars 2011

Gamle minner fram i lyset....

Den gamle settekassa jeg fant på Fretex for ei stund siden har nå fått noen strøk med maling og har kommet opp på veggen. Jeg er fortsatt ikke så sikker på at den grønne fargen jeg valgte til rammen rundt er helt rett, men den får henge der litt...kanskje jeg blir overbevist om en stund. Hvis ikke er det ikke så komplisert å male over....Uansett, jeg har fått på plass de gamle settekassetingene mine som har levd maaaange år i nedpakkethet. Keramikkfigurer fra alle mine sydenturer sammen med mamma og pappa, små porselenskattepuser jeg har fått i adventskalenderen og et pittelite teservise som jeg tror mamma og pappa kjøpte i Sverige på en ferietur da jeg var liten.


1 kommentar:

Mariell sa...

Koselig å se de figurene igjen :)Minner om fine ferier!