torsdag 17. mars 2011

Loppefunn....

Skikkelig god kvalitetsplastikk altså...
....eller, jeg vet ikke om jeg kan kalle det for et funn, men det er i alle fall såpass gyselig retro at det er ganske kult alikevel. Fant fatet og serveringsbestikket på Fretex for flere måneder siden, og i dag fant jeg de tre skålene med lokk. Merket er Emsa (tror jeg) og under det står det W.Germany.
Jeg har et skap på kjøkkenet som etterhvert nå begynner å fylles opp av mine mange loppefunn. Og det som er litt artig med dette er at jeg ikke egentlig er en samler. Jeg er en kaster...en som rydder og gir bort til loppemarkeder og fretex...men så plutselig begynte det å bli med ting hjem fra disse turene på Fretex...Rare ting, ting jeg egentlig ikke trodde at jeg likte, men som på et forundelig vis plutselig er litt kult og stilig. Og hvis du leser dette mamma, så kan jeg opplyse om at jeg har kjøpt mine første to eggeglass også, type hvit med små blå blomster. Tanken var at du skulle få dem, siden du samler...ikke sant, men jo mer jeg ser på dem jo mer kjenner jeg at jeg bare må la dem stå der i skapet mitt...For de tar ikke stor plass ;)

1 kommentar:

Mariell sa...

Ingen tvil om at den arvelige belastningen tilslutt tok overhånd der, hihi....
Mammaen ;)