lørdag 31. mars 2007

Ferdig med oppussing...


....av bloggen! I alle fall for ei stund!


Så da kan jeg vise fram et av de siste magnoliakortene jeg har laget. Laget til et par som giftet seg i dag.
Var litt i tvil om jeg kunne bruke dette stemplet til et sånn kort, men kom fram til at så lenge jeg liker det så er det ok....
I går kveld var jeg hos Lill Marit sammen med 4 andre jenter. Vi pusslet med papirer i flere timer utover kvelden....Veldig koselig. Resultatet av mine pusslerier er ikke scannet ennå, men det kommer.....

2 kommentarer:

Lene sa...

Kjempefint bryllupskort, Silje!
Jeg tipper det skilte seg ut fra andre de andre masseproduserte kortene de fikk - og det trykket der er jo perfekt til bryllup!

Så bra at dere hadde det gøy hos Lill Marit, skulle gjerne vært der jeg også, men sånn ble det jo ikke...
Men fra nå av er jeg ferdig med alle triste ting på ei stund (bank i bordet!), så nå kan jeg konsentrere meg om scrapping og sånt :)

Anita Hagen sa...

Aldeles nydelig bryllupskort Silje, både farger, stæsj og design. Syns disse herlig Magnoliastemplene passer til ALLE anledninger jeg ;-)

Klem Anita