torsdag 5. april 2007

Påskevær???

Sitter inne og ser på at det stormer ute. Det er ikke akkurat utevær.....Litt kjedelig å sitte inne når man endelig har fri og har muligheten til å gjøre hva man vil...! Heldigvis har jeg fri hele neste uke også, så vi har det ikke travelt.

Noe godt kommer det da også ut av dårlig vær, for vi har faktisk fått lagt nytt gulv i nesten hele stua, så nå kan jeg snart sette på plass møblene på et normalt vis. Vi har bodd midt i dtua siden i fjor sommer/høst...Så det er vel på tide! hihi Og forresten så bli gulvet veldig fint....og med de nymalte veggene ser jeg nå konturene av hvordan det blir når vi er helt ferdige....og det blir veldig bra!!

Jeg tenkte jeg skulle prøve å bedrive tiden min nå disse "inneværsdagene" med å dekorere påskeegg....Kjøpte 3 gasnke store egg, et til hver av oss her hjemme....Så nå skal jeg lage frokost til barnet, spise litt selv og så sette barnet i arbeid med litt puslerier og benkre meg opp på stuebordet med maling og papirer.....

Deilig innevær i alle fall!!

Ingen kommentarer: