onsdag 7. september 2011

Litt nytt!

Nå har jeg vært hjemmeværende i snart 1 år og 8 måneder, men på mandag starter jeg i ny jobb! Jeg skal jobbe på Byggmakker med å selge kjøkken, bad og garderobe. Egentlig samme type jobb som jeg hadde på Nilsson, men alikevel anderledes. Jeg får bl.a. mange flere arbeidskolegaer, der to av dem faktisk sitter på samme avdeling....så jeg gleder meg! Det blir godt å komme seg i arbeid igjen! Ikke det at jeg på noen som helst måte har misstrivdes med å være hjemme....for det er bare utrolig deilig, men man går glipp av litt av hvert ved ikke å ha jobb. Blandt annet den svært viktige pensjonsoppsparingen og kontakt med mennesker utenom familie og venner.
Disse siste dagene før jeg begynner på jobb, hadde jeg tenkt å bruke til å få litt mer orden her hjemme....Kanskje rydde litt i skuffer og skap, men vi får se...for akkurat nå sliter jeg med høstens 3. forkjølelse. Sitter hutrende i sofaen med et pledd over meg. Tror jeg må komme meg på helsekosten for å kjøpe noen supersterke immunforsvarstyrkende midler og noen vitaminer :)

Ingen kommentarer: