mandag 29. august 2011

Lang bloggepause

En hel uke har gått siden jeg sist skrev noe her. Det å gi seg selv "fri" fra den daglige oppdateringen har ført til at jeg slett ikke har vært innom bloggen i det hele tatt. Jeg har knapt lest andres blogger heller...Så nå skal jeg ta meg en skikkelig bloggrunde. Tenker at jeg i denne bloggrunden skal finne inspirasjon til å legge opp en ukesmeny, sånn at når jeg drar innom butikken litt senere kan handle for hele uka. Jeg er stadig vekk innom Trines Matblogg, og jeg har laget endel av oppskriftene hennes, men jeg kan ikke ta en hel ukesmeny derfra. Det blir rett og slett for mye "rar" mat for ungene....hehe. I tillegg til at jeg prøver å handle litt fornuftig i forhold til ingredienser. At jeg kan handle noe som kan brukes til flere ting, og at jeg slipper å handle en masse basisvarer vi sjelden bruker.



Ingen kommentarer: